10. december 2013

EN STÆRK DRIK DER DUR´

I dag gør kroppen ondt, stiv i led og lemmer. 
Halsen værker og stemmen er ru.
Faktisk lyder jeg, som havde jeg ikke lavet andet i hele mit liv, end at ryge Cecil uden filter. 
Jeg er blevet hjemme. 
I dag vil jeg drikke te af ingefær, chili, honning, masser af citronsaft og kogt vand.
Det hjælper!



 I dag vil jeg tage det roligt.
I dag vil jeg putte på sofaen med ild i brændeovnen og tændte lys.
I dag vil jeg indhente det forsømte på kalenderlyset.
I dag er det den 10. december.


6 kommentarer:

  1. Jeg sender dig et knus og ingen cecil :)

    SvarSlet
  2. Tak :) - knus og ingen Cecil er altid godt!

    SvarSlet
  3. Jeg har det ligeså og sidder med te , ingefær og citron og læser dejligt brev, god bedring til os

    SvarSlet
  4. Åh - hvor træls for dig. Jeg når altid at glemme, hvor nedlagt man bliver af en gemen forkølelse.
    Fantastisk at du kunne sende en besked på min blog.
    God bedring søde Susanne!

    SvarSlet
  5. Vi er stadig nedlagt og i morgen skal vi ind og høre Kim Larsens musik uden at hoste

    SvarSlet
    Svar
    1. God bedring til jeg begge - håber I når at få hostet af!

      Slet